|
Friendliness / Service | 4.71 |
Technical Condition | 4.02 |
Cleanliness | 4.58 |
Check-in | 4.29 |
Check-out | 4.70 |
Overall | 4.42 |
Security Deposit | €3,000.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
10-day-charter | on request | |
---|---|---|
Hostess/Steward (Must have an own cabin) | €200.00 | per day plus lodging |
Skipper (Must have an own cabin) | €200.00 | per day plus lodging |
Stand-up paddle board | €100.00 | per piece and week |
Year of Build | 2003 |
---|---|
Length | 15.40 m |
Width | 4.46 m |
Draught | 1.85 m |
Engine | 75 PS |
Sail Area | 116.40 qm |
Weight | 11.00 t |
Fuel Capacity | 320 l |
Water Capacity | 650 l |
Steering Type | 2 x Wheel steering |
Outside | 220V shore connection, Anchor with chain, Bimini top, Cockpit shower, Cockpit speakers, Cockpit cushions, Cockpit table, Folding propeller, Fender, Mooring lines, Gangway, Ball fender, Plastic bucket, Sprayhood, Teak in cockpit, Wire (shroud) cutter, Water hose |
---|---|
Inside | Clock, Shower, Heating, Inverter 12V/220V, Refrigerator, Battery charger, Dinghy (byboat) pump, Radio with CD player, USB Socket, Warm water |
Navigation | GPS, GPS Chart Plotter, Harbour books, Hand bearing compass, Navigation set, Radar, Nautical charts, Tridata (Log, Echosounder, Windm.) |
Safety | Autopilot, First aid kit, Tools, Bowthruster, Solid life vests, Fire extinguisher, Engine spare parts , Radar reflector, Searchlight, Torchlight, VHF Radio, Second anchor |
Sails | Furling genoa, Furling main sail |
Sat 21.09.24 - Sat 28.09.24 | 9 people |
Die zugesicherten Automatikwesten waren nicht vorhanden.
Sat 22.07.23 - Sat 29.07.23 | 10 people |
Die Yacht entsprach ihrem Alter und hatte keine besonderen Schwächen bzw. technische Mängel. Es gab ein paar Kleinigkeiten, auf die man sicher etwas mehr achten könnte.
Sat 17.09.22 - Sat 24.09.22 | 9 people |
Einweisung recht knapp; weniger erfahrene Skipper könnten während des Törns Bedienungsprobleme bekommen. Service war jedoch sehr freundlich.
Lediglich der Grauwassertank war - vermutlich durch Feststoffe - verstopft, was sich jedoch erst während des Törns herausstellte und mit Bordmitteln nicht beheben lies. Blöcke und Rollen insgesamt schwergängig; erklärt sich aber aus dem Umstand des bevorstehenden Saisonendes. Diese Dinge können aber immer mal passieren und haben sich aber nicht nachteilig auf den schönen Törnverlauf ausgewirkt.
Cabins: | 5 | Berths: | 10+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2003 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 15309 | L/D: | 15.40 / 1.80 |
Cabins: | 5 | Berths: | 10 |
---|---|---|---|
Year: | 2003 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 5715 | L/D: | 15.40 / 1.80 |
Cabins: | 5 | Berths: | 10 |
---|---|---|---|
Year: | 2004 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 5716 | L/D: | 15.40 / 1.80 |