|
Friendliness / Service | 4.68 |
Technical Condition | 3.88 |
Cleanliness | 4.16 |
Check-in | 4.16 |
Check-out | 4.68 |
Overall | 4.32 |
Security Deposit | €5,000.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
Early Check-In (_) | €180.00 | once |
---|---|---|
One-way-charter | on request | |
Provisioning | on request |
Year of Build | 2018 |
---|---|
Length | 15.38 m |
Width | 4.70 m |
Draught | 2.28 m |
Engine | 110 PS |
Sail Area | k.A |
Weight | 14.40 t |
Fuel Capacity | 240 l |
Water Capacity | 640 l |
Steering Type | 2 x Wheel steering |
Outside | 220V shore connection, Anchor with chain, Bathing platform, Bimini top, Cockpit shower, Refrigerator in cockpit, Cockpit cushions, Cockpit table, Davits, Electr. anchor windlass, Electr. genoa winch, Mooring lines, Sprayhood, Teak in cockpit, Wire (shroud) cutter, Windex |
---|---|
Inside | Generator, Inverter 12V/220V, Airconditioning (independent from shore power), Pantry equipment, Radio with MP3, Convertible salon table, Washing machine and dryer, Watermaker, WC (electr.), Wine fridge |
Navigation | Echo sounder, GPS with chart plotter in salon, Harbour books, Hand bearing compass, Nautical charts, Log, Anemometer |
Safety | AIS receiver, Autopilot, Lightning buoy, First aid kit, Bowthruster, Solid life vests, Fire extinguisher, Lifebelts, Distress signals, Life raft, Rescue collar, Torchlight, VHF Radio, Second anchor |
Sails | electr. drop winch, Battened main sail, Furling genoa |
Sat 13.08.22 - Fri 19.08.22 | 4 people |
Das Office in Split ist überaus freundlich und Hilfsbereit. Einige Dinge, wie bspw. der Late-Checkout ist bei Euromarine Standard und muss nicht extra gebucht/bezahlt werden. Das nimmt viel Druck raus bei der Rückkehr. Die Reaktionszeit via Mail und Telefon ist hervorragend.
Der Basemanager selbst war auch sehr freundlich und Hilfsbereit. Dieser ist zudem 24h via Handy erreichbar. Hier wird definitiv nicht nach Problemen gesucht.
Als einziges Manko, könnte die Rückgabe akribischer erfolgen, insbesondere im Interesse der nachfolgenden Crew um auch kleinere Defekte wahrzunehmen und ggf. Instand zu setzen. Wurde auf Defekte hingewiesen, wurde sich jedoch vor Ort umgehend bemüht diese zufriedenstellend zu beheben.
Bei der Übernahme waren weder die Wassertanks, noch der Treibstoff (60%) voll befüllt. War jedoch insofern unproblematisch, dass uns die Differenz in Bar am Ende des Törns gutgeschrieben wurden.
Alles in allem war es eine schöne Woche :)
Sat 11.09.21 - Sat 18.09.21 | 4 people |
Technik nicht ganz perfekt: Schwergängige Reeflines - Sonst sehr gut.
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 15369 | L/D: | 12.34 / 2.10 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 11517 | L/D: | 12.34 / 2.10 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 12685 | L/D: | 12.34 / 2.10 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2015 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 6889 | L/D: | 12.34 / 2.10 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 11372 | L/D: | 11.75 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 15965 | L/D: | 10.34 / 1.98 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 15967 | L/D: | 12.34 / 2.10 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 16421 | L/D: | 12.34 / 2.10 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 11881 | L/D: | 12.34 / 2.10 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 11886 | L/D: | 10.34 / 1.98 |