Skipper Cabin Access: From outside only
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Friendliness / Service | 4.30 |
Technical Condition | 3.80 |
Cleanliness | 2.50 |
Check-in | 3.90 |
Check-out | 4.40 |
Overall | 3.50 |
Security Deposit | €3,000.00 |
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Charter Period |
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Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
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Early Check-In (Until 2 p.m.) | €375.00 | once |
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Hostess/Steward | €1,050.00 | per week plus lodging |
Safety net (Self assembly) | €50.00 | per week |
Skipper | €1,750.00 | per week plus lodging |
Skipper (_) | €1,250.00 | per week plus lodging |
Stand-up paddle board | €100.00 | per piece and week |
Year of Build | 2020 |
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Length | 12.58 m |
Width | 7.20 m |
Draught | 1.25 m |
Engine | 30 PS + 30 PS |
Sail Area | 106.00 qm |
Weight | 11.50 t |
Fuel Capacity | 470 l |
Water Capacity | 700 l + 350 l |
Steering Type | Wheel steering |
Outside | Electrical swimming platform, Bimini top, Cockpit shower, Cockpit cushions, Electr. anchor windlass, electr. winch, Solar panels, Windex |
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Inside | Ice cube machine, Espresso machine, Gas stove with oven, Generator, Inverter 12V/220V, Coffee machine, Airconditioning (independent from shore power), Refrigerator, Radio with USB and Bluetooth, Convertible salon table, Warm water, Watermaker |
Navigation | Echo sounder, GPS Chart Plotter, GPS with chart plotter in cockpit, Log |
Safety | AIS receiver, Autopilot, Solid life vests, VHF Radio |
Sails | Battened main sail, Lazy-Jack System, Lazybag, Furling genoa |
Sat 24.08.24 - Sat 31.08.24 | 10 people |
Bei der Übergabe wurde versichert, dass die Segel in Ordnung sind.
Segel selbst ja, im Segel Sack lag ein Bolzen, mit dem die Segelschlaufen in den Gleitteilen eingehängt werden (2te Schlaufe von oben war lose), ausgebissene Wurmschraube dazu im Werkzeugkasten in der Schweißzange. Haben wir mit anderer Schraube im Bolzen gefixt, Segelbergen dauerte aber eine Stunde, da der oberste Gleitteil mit der Umlenkrolle 30cm unter Mastspitze festsaß...
Restlicher Törn nur mit Vorsegel, da eine Reparatur unterwegs nicht möglich war und wir nicht nach Sukosan zurück wollten.