|
Friendliness / Service | 3.64 |
Technical Condition | 3.27 |
Cleanliness | 3.91 |
Check-in | 3.18 |
Check-out | 3.73 |
Overall | 3.18 |
Security Deposit | €2,000.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
Automatic life vests | €10.00 | per piece and week |
---|---|---|
Outboard engine (2,5 l fuel incl.) | €80.00 | once |
Bed linen (additional - for one cabin) | €15.00 | per set |
Early Check-In (1 p.m.) | €100.00 | once |
Gennaker | €200.00 | per week |
Towels (two pcs.) | €8.00 | per set |
Surcharge for pets | €100.00 | once |
Damage Waiver | €250.00 | once |
Late Check-Out | €100.00 | once |
Safety net (Self assembly) | €80.00 | once |
Snorkeling set | €10.00 | per set |
Skipper | €210.00 | per day plus lodging |
Stand-up paddle board | €100.00 | per piece |
Year of Build | 2018 |
---|---|
Length | 13.95 m |
Width | 4.38 m |
Draught | 2.25 m |
Engine | 55 PS |
Sail Area | 111.00 qm |
Weight | 11.60 t |
Fuel Capacity | 220 l |
Water Capacity | 450 l |
Steering Type | 2 x Wheel steering |
Outside | Bathing platform, Bimini top, Cockpit shower, Refrigerator in cockpit, Cockpit speakers, Cockpit cushions, Cockpit table, Halyard winches, Fender, Ball fender, Solar panels, Sprayhood, Teak in cockpit |
---|---|
Inside | Oven, Gas oven, Inverter 12V/220V, Refrigerator, Battery charger, Pantry equipment, Radio, Convertible salon table, Warm water |
Navigation | GPS with chart plotter in cockpit, Harbour books, Nautical charts, Tridata (Log, Echosounder, Windm.) |
Safety | Autopilot, Bowthruster, Solid life vests, VHF Radio |
Sails | Battened main sail, Self tacking jib |
Sat 29.06.24 - Sat 06.07.24 | 6 people |
Hanse 455 ist leider in die Jahre gekommen. Es wurde wenig in das stehende und laufende Gut sowie Segel investiert. Das laufende Gut ist sehr steif und extrem schwergängig. Segel setzten aus dem Cockpit heraus kaum möglich, da alles noch durch die Umlenkung zusätzlich schwergängiger ist. Das Bugstrahlruder fällt öfter aus und ist nur durch einen Generalreset (Bordspannung komplett trennen) wieder zu aktivieren, da sich das interne Netzwerk manchmal aufhängt. Motor und Fahreigenschaften sind in Ordnung und die Leute von der Basis sind immer telefonisch erreichbar und sehr hilfsbereit. Sonst hat das Boot innen und außen schon erheblich gelitten. Schade, aber mit ein wenig Aufwand wäre das Boot wieder fit.
Cabins: | 4 | Berths: | 8+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 25155 | L/D: | 14.27 / 2.10 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 25148 | L/D: | 14.27 / 2.10 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 25164 | L/D: | 14.27 / 2.10 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 25149 | L/D: | 14.27 / 2.10 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 25171 | L/D: | 14.27 / 2.10 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 25151 | L/D: | 14.27 / 2.10 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 25152 | L/D: | 14.27 / 2.10 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 25157 | L/D: | 14.27 / 2.10 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 25163 | L/D: | 14.27 / 2.10 |