Charter-Catamaran Lagoon 39 | ID 34412

  • Cabins4+2
  • Heads4
  • Berths8+2
  • Registration2017
  • Main SailBattened
  • L/D11.74 / 1.21

Bei der Marina Luka Punat handelt es sich um einen Stadthafen mit wenig Infrastruktur.

Highlights

  • Autopilot
  • Bimini top
  • Electr. anchor windlass
  • Generator
  • GPS with chart plotter in cockpit
  • Heating
  • Battened main sail
  • Lazybag
  • Self tacking jib
  • Solar panels

Charter company rating

Friendliness / Service 4.75
Technical Condition 3.63
Cleanliness 4.25
Check-in 3.88
Check-out 4.63
Overall 4.50

Total number of customer reviews: 8
Last rated: 9 days ago

Note: The overall rating is asked separately in the questionnaire and is not calculated.

Information zur Echtheit von Bewertungen

Layout

Conditions

Security Deposit €2,500.00
Charter Period
  • Check-In: Saturday, 17:00
  • Check-Out: Saturday, 08:30
  • Note : Rückkehr am Vorabend bis 18:00 Uhr
Insurance Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit)
Payment Plan
  • 50 % Charter Price at contract conclusion via bank transfer
  • 50 % Charter Price 5 weeks before charter begin via bank transfer
  • 100 % Extras at location in cash, by Mastercard or by Visa
  • 100 % Service Fee at location in cash
  • 100 % Security Deposit at location in cash, by Mastercard or by Visa
  • 100 % Additional Costs at location in cash

Extras

Outboard engine (electric - 2,5 hp) €110.00 once
Outboard engine (fuel powered) €110.00 once
Outboard engine (electric - 3,5 hp) €110.00 once
Early Check-In (at 3 p.m.) €120.00 once
Early Check-In (At 1 p.m.) €240.00 once
Towel set (1x large, 1x small ) €10.00 per set
Surcharge for pets €100.00 per week
Hostess/Steward €190.00 per day plus lodging
Kayak €100.00 per week
Deposit reduction €350.00 once
Safety net €150.00 once
Safety net (Self assembly) €80.00 once
Skipper €250.00 per day plus lodging
Stand-up paddle board €100.00 per piece and week
WiFi internet on board (30 GB incl.) €15.00 per week

Data

Year of Build 2017
Length 11.74 m
Width 6.79 m
Draught 1.21 m
Engine 45 PS + 45 PS
Sail Area 81.00 qm
Weight 11.70 t
Fuel Capacity 400 l
Water Capacity 600 l
Steering Type Wheel steering

Equipment

Outside Bimini top, Boat hook, Cockpit shower, Cockpit speakers, Cockpit cushions, Cockpit table, Delta anchor, Electr. anchor windlass, Fender, Mooring lines, Gangway, Solar panels, Water hose, Winches
Inside 220V sockets, Black water tank, Fusion sound system , Gas stove with oven, Generator, Heating, Inverter 12V/220V, Refrigerator, Battery charger, Shore power cable, Pantry equipment, Radio with USB, fans in cabins
Navigation Binoculars, GPS with chart plotter in cockpit, Hand bearing compass, Compass, Navigation set, Nautical charts, Tridata (Log, Echosounder, Windm.), Anemometer
Safety Autopilot, Lightning buoy, First aid kit, Tools, Electr. bilge pump, Solid life vests, Fire extinguisher, Manual bilge pump, Lifebelts, Navigational lights, Fog horn, Emergency tiller, Distress signals, Radar reflector, Torchlight, VHF Radio, Second anchor
Sails Battened main sail, Lazybag, Self tacking jib

Kundenberichte

  • Sat 31.05.25 - Sat 07.06.25 | 6 people |

    Bei der Übernahme waren in einer Kiste noch Lebensmittel vom Vorgänger, leider auch verderbliche. Unsere Damen haben nach Bootsübernahme zur Sicherheit das Geschirr einmal komplett abgewaschen. War aus unserer Sicht nötig.
    Der Motor rechts ist am Dienstag und am Freitag ausgefallen. Zum Glück befanden wir uns am Dienstag bei der Anfahrt auf das Bojenfeld bei Marina Veruda. Die Charterbasis war sehr kompetent und gab Anweisungen, was wir nachschauen sollten. Leider kamen die einfachen Ursachen nicht in Betracht und sie schickten einen Techniker aus Veruda, der kam innerhalb einer Stunde und konnte helfen. Es lag an einer verdreckten Kraftstoffleitung. Am Freitag fiel der Motor erneut aus, glücklicherweise erst in der Bucht vor Krk Stadt/ Punat. Wir kamen 35 sm von ACI Cres. Wir konnten dann erstmal längsseits mit einer Maschine anlegen. Assistenz hatte ich telefonisch angefordert und war gleich vor Ort.
    Zusammenfassend kann ich sagen, dass immer jemand erreichbar war, bzw. umgehend zurückgerufen wurde und die Probleme sehr zielgerichtet angegangen wurden.
    Das Problem mit dem Schmutz in der Kraftstoffleitung wurde auf bekanntermaßen schlechten und verdreckten Diesel geschoben. Wenn es so ist, könnte man anregen, ob die Wartungsintervalle verkürzt werden. Die Motoren müssen zuverlässig laufen und können dies mit knapp 4050 Betriebsstunden auch. Die Mitarbeiter der Charterbasis sind alle sehr freundlich und hilfsbereit.


Information zur Echtheit von Bewertungen

Search for Lagoon 39

Ihr Reisezeitraum

Preis wird geladen..