|
Friendliness / Service | 4.95 |
Technical Condition | 4.15 |
Cleanliness | 4.45 |
Check-in | 4.60 |
Check-out | 4.90 |
Overall | 4.60 |
Security Deposit | €2,500.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
Hostess/Steward | €1,280.00 | per week plus lodging |
---|---|---|
Deposit reduction | €200.00 | per week, from 2. week 60 EUR |
Safety net (Preassembled) | €200.00 | once |
Skipper | €1,330.00 | per week plus lodging |
Stand-up paddle board | €160.00 | per piece and week |
WiFi internet on board (Unlimited data volume) | €50.00 | per week |
Year of Build | 2016 |
---|---|
Length | 11.30 m |
Width | 3.67 m |
Draught | 2.02 m |
Engine | 19 PS |
Sail Area | 65.00 qm |
Weight | 7.00 t |
Fuel Capacity | 150 l |
Water Capacity | 210 l |
Steering Type | 2 x Wheel steering |
Outside | Anchor with chain, Bathing ladder, Bimini top, Boat hook, Cockpit cushions, Cover brush, Electr. anchor windlass, Fender, Mooring lines, Gangway, Plastic bucket, Solar panels, Sprayhood, Wire (shroud) cutter, Winches |
---|---|
Inside | Clock, Gas oven, Crockery, Refrigerator, Pantry equipment, Radio with CD player |
Navigation | Barometer, Echo sounder, Binoculars, GPS with chart plotter in salon, Hand bearing compass, Compass, Nautical charts, Log |
Safety | Autopilot, First aid kit, Tools, Electr. bilge pump, Solid life vests, Fire extinguisher, Manual bilge pump, Light buoy, Fog horn, Emergency tiller, Distress signals, Radar reflector, Repair box for dinghy, Reserve motor oil, Torchlight, Second anchor |
Sails | Furling genoa, Furling main sail |
Sat 17.09.22 - Sat 24.09.22 | 5 people |
Die Einkaufsliste wurde erst auf Nachfrage zugesandt. Das könnte gerne in den Ablaufprozess aufgenommen werden.
Wir haben vieles zurückgelassen, was nun entsorgt oder im besten Fall vom Personal verwendet wird. Die nächste Crew muss das alles wieder neu kaufen. Das ist Verschwendung und nach allem, was wir heute von Corona wissen, auch nicht mit der Pandemie zu rechtfertigen. So ist jedenfalls meine Meinung.
Aber damit genug der Kritik - wir haben uns von Ihnen wie auch dem Vercharterer vor Ort gut aufgehoben gefühlt!
Das Boot war ok, wenn auch etwas untertakelt. Ein Hinweis für den Internetauftritt zur Mattina: Mittlerweile ist auch an Deck mittschiffs (nicht nur unter Deck) ein Navigerät von Raymarine, was die Navigation doch sehr erleichtert hat.
Vielen Dank und viele Grüße
Rolf Scheurer
Cabins: | 3 | Berths: | 6 |
---|---|---|---|
Year: | 2015 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 35225 | L/D: | 11.55 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Furling / Battened |
Yacht-ID | 8807 | L/D: | 11.30 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Furling / Battened |
Yacht-ID | 8806 | L/D: | 11.30 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 12227 | L/D: | 11.30 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 9607 | L/D: | 11.30 / 1.85 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2015 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 11016 | L/D: | 11.30 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2015 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 7406 | L/D: | 11.30 / 1.80 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2015 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 7452 | L/D: | 11.30 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2015 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 10931 | L/D: | 11.30 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6 |
---|---|---|---|
Year: | 2015-2017 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 11829 | L/D: | 11.30 / 1.95 |