|
Friendliness / Service | 4.90 |
Technical Condition | 4.00 |
Cleanliness | 4.70 |
Check-in | 4.60 |
Check-out | 4.90 |
Overall | 4.70 |
Security Deposit | €2,000.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
Outboard engine | €80.00 | per week |
---|---|---|
Hostess/Steward | €1,260.00 | per week plus lodging |
One-way-charter | on request | |
Safety net (Preassembled) | €150.00 | once |
Skipper | €1,400.00 | per week plus lodging |
Stand-up paddle board | on request | per piece and week |
WiFi internet on board (Unlimited data volume) | €15.00 | per week |
Year of Build | 2017 |
---|---|
Length | 14.60 m |
Width | 4.74 m |
Draught | 2.15 m |
Engine | 75 PS |
Sail Area | 112.00 qm |
Weight | 12.60 t |
Fuel Capacity | 400 l |
Water Capacity | 800 l |
Steering Type | 2 x Wheel steering |
Outside | Anchor with chain, Bimini top, Boat hook, Cockpit table, Fender, Gangway, Solar panels, Sprayhood, Teak deck |
---|---|
Inside | Dock A/C 220V (cool&heat), WC (electr.) |
Navigation | Echo sounder, Binoculars, GPS with chart plotter in cockpit, Harbour books, Compass, Nautical charts, Log |
Safety | Automatic life jackets, Autopilot, First aid kit, Bowthruster, Fire extinguisher, Manual bilge pump, Fog horn, Distress signals, VHF Radio |
Sails | Furling genoa, Furling main sail |
Sat 31.08.19 - Sat 07.09.19 | 9 people |
- Personelles: Leider mussten wir sowohl für die Einweisung als auch die Abnahme des Schiffs länger warten und konnten uns so nicht auf wichtige Vorbereitungen konzentrieren. Bei der Einweisung wurde ein Fehler bei der Einrichtung zum Ausfahren der Badeplattform (elektrisch) festgestellt. Obwohl ein Techniker das Problem am Samstag hätte lösen sollen, mussten wir am späteren Sonntagvormittag darauf drängen das Problem zu lösen. Danach wurde das Problem gelöst und konnten wir ablegen.
- Technisches: Neben dem Problem mit der Badeplattform hatten wir Probleme mit dem Motor (ein Sensorik-Fehler erwirkte mehrmal einen Shut-Down). Und dies, obwohl wir nur 33 Motorstunden erreicht und den Motor nicht übermässig belastet haben. Die Techniker vor Ort sagten, sie kennen den Fehler nicht und waren nicht Auskunfts-/Handlungs-Fährig.
Cabins: | 5 | Berths: | 10+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 36474 | L/D: | 14.60 / 2.15 |
Cabins: | 5 | Berths: | 10+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2015 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 4999 | L/D: | 14.60 / 2.15 |
Cabins: | 5 | Berths: | 10+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2019 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 19129 | L/D: | 14.60 / 2.35 |
Cabins: | 5+1 | Berths: | 10+1+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2019 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 19131 | L/D: | 15.94 / 2.30 |
Cabins: | 5 | Berths: | 10+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2019 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 20429 | L/D: | 14.60 / 2.35 |
Cabins: | 5+1 | Berths: | 10+1+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2019 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 19128 | L/D: | 15.94 / 2.30 |
Cabins: | 5 | Berths: | 10+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 16094 | L/D: | 14.60 / 1.83 |
Cabins: | 5 | Berths: | 10+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 16761 | L/D: | 14.60 / 2.17 |
Cabins: | 5 | Berths: | 10+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 32242 | L/D: | 14.60 / 1.83 |
Cabins: | 5 | Berths: | 10+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 28423 | L/D: | 14.60 / 1.83 |