|
Friendliness / Service | 4.44 |
Technical Condition | 3.56 |
Cleanliness | 3.91 |
Check-in | 3.68 |
Check-out | 4.19 |
Overall | 3.81 |
Security Deposit | €0.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
Outboard engine (9.8 or 15 HP) | €35.00 | per day |
---|---|---|
Bed linen (additional) | €15.00 | per set |
Crew change | €200.00 | once |
Early Check-In (From 1 p.m. - additional fees apply for crewed charters) | €300.00 | once |
Half board (_) | on request | |
Towel set (additional) | €10.00 | per set |
Surcharge for pets | double cleaning | |
Hostess/Cook | €200.00 | per day plus lodging |
Kayak (Single-seater) | €15.00 | per day |
One-way-charter | on request | |
Safety net (Self assembly) | €250.00 | once |
Skipper (Attention: Deposit reduction is obligatory for skippered charter) | €270.00 | per day plus lodging |
Stand-up paddle board | €15.00 | per piece and day |
Full board (_) | on request |
Year of Build | 2017 |
---|---|
Length | 11.55 m |
Width | 6.53 m |
Draught | 1.15 m |
Engine | 29 PS + 29 PS |
Sail Area | 85.00 qm |
Weight | 7.10 t |
Fuel Capacity | 200 l |
Water Capacity | 630 l |
Steering Type | Wheel steering |
Outside | Bathing ladder, Bimini top, Cockpit shower, Cockpit speakers, Cockpit cushions, Cockpit table, Cockpit table with ice box, Davits, Electr. anchor windlass, electr. winch, Self-tailing winches |
---|---|
Inside | Oven, Gas oven, Inverter 12V/220V, Refrigerator, Radio, Convertible salon table, fans in cabins |
Navigation | Echo sounder, GPS with chart plotter in cockpit, Log, Anemometer |
Safety | Autopilot, Solid life vests, VHF Radio |
Sails | Battened main sail, Lazy-Jack System, Lazybag, Furling genoa |
Sat 10.09.22 - Sat 17.09.22 | 8 people |
Bei der Yachteinweisung konnte der Techniker leider kein Englisch, und mit meinen mäßigen Französischkenntnissen war es dann etwas mühsam. Die Rückgabe war mit einem anderen und Problemlos.
Wir hatten den ganzen Törn über leider Probleme mit ein wenig Wasser in der Bilge, was aber ständig die Bilgepumpe aktivierte, man aber die Automatik nicht abstellen konnte.
Sat 19.06.21 - Sat 26.06.21 | 4 people |
Mein Ansprechpartner war gut und leicht zu kontaktieren und reagierte schnell.
Leider war das Schlauchboot bereits sehr alt und an mehreren Stellen geflickt. Es verlor durchgehend Luft und musste vor jeder Fahrt aufgepumpt werden.
Die Board Batterie war bereits sehr alt und am Ende ihrer Kräfte und verlor schnell an Kapazität.
Abgesehen davon war der Katamaran in einem guten und sauberen Zustand.
Cabins: | 2 | Berths: | 4+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2010-2013 | Sail | Furling / Battened |
Yacht-ID | 725 | L/D: | 9.99 / 1.95 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2014-2015 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 1767 | L/D: | 9.63 / 1.84 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4 |
---|---|---|---|
Year: | 2006 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 1026 | L/D: | 10.30 / 1.80 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2008 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 8785 | L/D: | 11.72 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2011-2013 | Sail | Furling / Battened |
Yacht-ID | 1756 | L/D: | 12.45 / 2.05 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2014-2015 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 2523 | L/D: | 9.63 / 1.84 |