|
Friendliness / Service | Too few |
Technical Condition | Too few |
Cleanliness | Too few |
Check-in | Too few |
Check-out | Too few |
Overall | Too few |
Unfortunately, there are too few reviews for this charter company. Ask our team, there may be individual reports available.
Security Deposit | €3,000.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
Automatic life vests | on request | |
---|---|---|
Check-in Sunday | €100.00 | once |
Hostess/Steward | €190.00 | per day plus lodging |
Kayak | €120.00 | per week |
Cook | €190.00 | per day plus lodging |
One-way-charter | on request | |
Provisioning | on request | |
Safety net (Self assembly) | €150.00 | once |
Safety net (Preassembled) | €200.00 | once |
Snorkeling set | €30.00 | per set |
Skipper | €210.00 | per day plus lodging |
Stand-up paddle board | €120.00 | per piece and week |
Year of Build | 2020 |
---|---|
Length | 11.74 m |
Width | 6.76 m |
Draught | 1.35 m |
Engine | 29 PS + 29 PS |
Sail Area | 81.00 qm |
Weight | 11.00 t |
Fuel Capacity | 200 l + 200 l |
Water Capacity | 300 l |
Steering Type | Wheel steering |
Outside | Bathing platform, Bimini top, Cockpit shower, Cockpit speakers, Electr. anchor windlass, Solar panels, Sprayhood |
---|---|
Inside | Refrigerator, Pantry equipment, Radio with CD player, fans in cabins, Warm water, Watermaker, WC (electr.) |
Navigation | Echo sounder, GPS with chart plotter in cockpit, Harbour books, Nautical charts, Log, Tridata (Log, Echosounder, Windm.), Anemometer |
Safety | Autopilot, First aid kit, Epirb, Solid life vests, Fire extinguisher, Lifebelts, Life raft, Lifesaver, Safety belt, VHF Radio, Second anchor |
Sails | Battened main sail, Lazy-Jack System, Lazybag, Furling genoa |
Sat 08.10.22 - Sat 22.10.22 | 8 people |
Das Boot war in ausgesprochen schlechtem Zustand. Nicht sauber, Matratzen und Betten waren feucht. Die Toiletten stanken alle nach Urin. Die Vordertüre konnte von außen nicht geöffnet werden, man musste durch die Luke einsteigen. Wenn es keinen Landstrom gab, schlugen die Motorenbatterien Alarm, sodass wir oftmals die Maschine laufen lassen mussten, obwohl wir den ganzen Tag mit Maschine fuhren. Der Plotter reagiert auf Regentropfen, sodass er unbrauchbar wurde, sobald es regnete, was bei einer Fahrt in Dunkelheit vor Hydra auch gefährlich war. Der Außenborder funktionierte gar nicht. Viele Fenster ließen sich nur mit äußerstem Kraftaufwand schließen, sodass wir sie lieber nicht mehr öffneten. Die Fugen in den Bädern schimmelten. Die Segel waren so schwer zu setzten, dass ich es ohne die Hilfe meines dreißigjährigen Sohnes nicht geschafft hätte. Bei einem 3 Jahre alten Kat hätte ich mir eigentlich Elektrowinschen gedacht. Es waren wirklich viele sehr unschöne Sachen. Das Personal war aber überaus freundlich und hilfsbereit beim ein- und auschecken.
Cabins: | 4+2 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 25621 | L/D: | 11.74 / 1.35 |
Cabins: | 4+2 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 30418 | L/D: | 11.74 / 1.35 |
Cabins: | 4+2 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 23052 | L/D: | 11.74 / 1.35 |
Cabins: | 4+2 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Standard |
Yacht-ID | 23356 | L/D: | 11.74 / 1.35 |
Cabins: | 4+2 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 32304 | L/D: | 11.74 / 1.22 |
Cabins: | 4+2 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 23103 | L/D: | 11.74 / 1.35 |
Cabins: | 4+2 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 22909 | L/D: | 11.74 / 1.35 |
Cabins: | 4+2 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 32668 | L/D: | 11.74 / 1.35 |