|
Friendliness / Service | 4.65 |
Technical Condition | 3.48 |
Cleanliness | 4.00 |
Check-in | 3.52 |
Check-out | 4.48 |
Overall | 4.10 |
Security Deposit | €2,000.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
Outboard engine | €110.00 | per week |
---|---|---|
Bed linen (additional) | €12.00 | per set |
Comfort package (_) | €150.00 | per week |
Comfort Pack Plus (_) | €290.00 | per week |
Early Check-In (At 2 p.m.) | €150.00 | once |
Towels (2 pcs.) | €8.00 | per set |
Surcharge for pets | €100.00 | once |
Hostess/Steward | €180.00 | per day plus lodging |
Deposit reduction | €250.00 | once |
One-way-charter | on request | |
Skipper | €200.00 | per day plus lodging |
Stand-up paddle board | €100.00 | per piece and week |
Year of Build | 2020 |
---|---|
Length | 13.85 m |
Width | 4.18 m |
Draught | 1.90 m |
Engine | 55 PS |
Sail Area | 92.00 qm |
Weight | 10.40 t |
Fuel Capacity | 270 l |
Water Capacity | 770 l |
Steering Type | 2 x Wheel steering |
Outside | Bimini top, Cockpit shower, Refrigerator in cockpit, Cockpit table, Electr. anchor windlass, Folding propeller, Propane-BBQ in cockpit, Sprayhood, Teak in cockpit |
---|---|
Inside | Oven, Black water tank, Gas oven, Heating, Refrigerator, Shore power cable, Speakers in saloon, Radio with CD and MP3, Sink, Warm water |
Navigation | GPS with chart plotter in cockpit, Compass, Nautical charts, Anemometer |
Safety | Autopilot, First aid kit, Bowthruster, Solid life vests, Fire extinguisher, Lifebelts, Distress signals, Radar reflector, Life raft, VHF Radio |
Sails | Furling genoa, Furling main sail |
Sat 01.08.20 - Fri 07.08.20 | 7 people |
Wir hatten das Gefühl, dass der Mitarbeiter sich nicht hundertprozentig mit der Yacht bzw. dem Steuern der Yacht auskannte. Wir haben bei Wind in Böen um 25 Knoten die falsche Leine bekommen und wollten/sollten eindampfen. Eindampfen gute Idee, aber über die richtige Seite. Ergebnis, wir lagen längsseits am Steg. Und dann die Idee, das Boot mit dem Bugstrahlruder gegen den Wind raus drehen konnte nicht funktionieren. Wir haben es dann geschafft. Ich will nicht verschweigen, dass wir hier zu Anfang zu wenig Geschwindigkeit hatten, diese falsche Einschätzung potenzierte sich dann. Dennoch waren wir bis auf Kleinigkeiten zufrieden! Hervorheben möchten wir die überaus freundliche und jederzeit ansprechbare Dame aus dem Büro. Sie hatte gerade beim einchecken, aufgrund von Problemen bei der Crew klasse geholfen. Und die Nachfrage bei der Rückkehr ließ den Eindruck verfestigen, dass es nicht nur ein abarbeiten war. Danke hierfür!
Cabins: | 4 | Berths: | 8 |
---|---|---|---|
Year: | 2021 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 34858 | L/D: | 13.85 / 2.30 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 22460 | L/D: | 13.85 / 1.90 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 22459 | L/D: | 13.85 / 1.90 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 36722 | L/D: | 13.85 / 1.90 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 35545 | L/D: | 13.85 / 1.90 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2019 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 21484 | L/D: | 13.00 / 2.20 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2019 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 20383 | L/D: | 13.24 / 2.10 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8 |
---|---|---|---|
Year: | 2022 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 29707 | L/D: | 13.85 / 1.90 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8 |
---|---|---|---|
Year: | 2022 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 29705 | L/D: | 13.85 / 1.90 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8 |
---|---|---|---|
Year: | 2022 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 29706 | L/D: | 13.85 / 1.90 |