|
Friendliness / Service | 4.42 |
Technical Condition | 3.83 |
Cleanliness | 4.33 |
Check-in | 3.75 |
Check-out | 4.58 |
Overall | 4.58 |
Security Deposit | €3,000.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
10-day-charter | on request | |
---|---|---|
Outboard engine | €100.00 | per week |
Pillow, blanket, sheets, duvet cover, cases, towels (1 set = 1 cabin, a small and a large towel per person) | €55.00 | per set |
One-way-charter | on request | |
Provisioning | on request | |
Skipper (_) | €2,450.00 | per week plus lodging |
Stand-up paddle board | €80.00 | per week |
Year of Build | 2023 |
---|---|
Length | 13.24 m |
Width | 4.30 m |
Draught | 2.00 m |
Engine | 50 PS |
Sail Area | k.A |
Weight | k.A |
Fuel Capacity | 200 l |
Water Capacity | 380 l |
Steering Type | 2 x Wheel steering |
Outside | Bimini top, Electr. anchor windlass, electr. winch, BBQ, Sprayhood, Teak in cockpit |
---|---|
Inside | Radio with USB and Bluetooth |
Navigation | GPS Chart Plotter, Tridata (Log, Echosounder, Windm.) |
Safety | Autopilot, Solid life vests, VHF Radio |
Sails | Battened main sail, Lazybag |
Sat 21.06.25 - Sat 28.06.25 | 6 people |
Die Yacht ist schön zum Segeln, aber der Horror in der Nacht, wenn man nicht im Hafen liegt.
Ein paar der Bodenplatten knarren bei jeder kleinen Welle, sodass man nicht schlafen kann.
Außerdem fehlt eine Möglichkeit während der Nacht durch Querbelüftung für Luftbewegung in den Kabinen zu sorgen. Bei Nachttemperaturen über 25 Grad ist der Aufenthalt dort der Horror.
Die Batterie ist nur für Törns von Hafen zu Hafen ausgelegt, wenn man den Kühlschrank benötigt. Jeden Tag sinnlos den Motor laufen zu lassen, nur um die Batterien aufzuladen, ist nicht mehr zeitgemäß. Mit ein paar billigen Solarpanels könnte man das problemlos vermeiden.
Sat 14.09.24 - Sat 21.09.24 |
Beanstandung:
Dass in diesem Schiff kein Seitenruder vorhanden war, bzw. defekt ist und
Bedienungsschalter deaktiviert war. Bei starkem Seitenwind dadurch schlecht
einparkbar.
Cabins: | 3 | Berths: | 6 |
---|---|---|---|
Year: | 2023 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 32330 | L/D: | 10.77 / 1.90 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8 |
---|---|---|---|
Year: | 2023 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 36410 | L/D: | 14.60 / 2.35 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6 |
---|---|---|---|
Year: | 2022 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 34513 | L/D: | 14.85 / 2.25 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2022 | Sail | Standard |
Yacht-ID | 28410 | L/D: | 11.19 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2022 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 32596 | L/D: | 11.19 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6 |
---|---|---|---|
Year: | 2023 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 33603 | L/D: | 14.80 / 2.24 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2023 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 32019 | L/D: | 12.35 / 1.60 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2022 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 28752 | L/D: | 12.35 / 2.10 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6 |
---|---|---|---|
Year: | 2022 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 32185 | L/D: | 11.22 / 1.98 |