|
Friendliness / Service | 4.80 |
Technical Condition | 4.30 |
Cleanliness | 4.90 |
Check-in | 4.40 |
Check-out | 4.40 |
Overall | 4.70 |
Security Deposit | €5,000.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
10-day-charter | on request | |
---|---|---|
One-way-charter | on request |
Year of Build | 2016 |
---|---|
Length | 9.99 m |
Width | 3.42 m |
Draught | 1.95 m |
Engine | 28 PS |
Sail Area | 51.00 qm |
Weight | 5.20 t |
Fuel Capacity | 150 l |
Water Capacity | 150 l |
Steering Type | Wheel steering |
Outside | 220V shore connection, Anchor winch, Bathing platform, Bimini top, Boat hook, Cockpit shower, Cockpit speakers, Cockpit cushions, Cockpit table, Delta anchor, Fender, Anchor winch remote control, Mooring lines, Gangway, Ball fender, Plastic bucket, Solar panels, Sprayhood, Wire (shroud) cutter, Canister for water, Water hose, Windex |
---|---|
Inside | Clock, Shower, Ice box, Inverter 12V/220V, Battery charger, Dinghy (byboat) pump, Pantry equipment, Radio, Warm water |
Navigation | Barometer, Binoculars with compass, GPS with chart plotter in cockpit, Harbour books, Navigation set, Nautical charts, Tridata (Log, Echosounder, Windm.) |
Safety | Autopilot, Lightning buoy, Bosun's chair, First aid kit, Tools, Solid life vests, Fire extinguisher, Lifebelts, Engine spare parts , Fog horn, Distress signals, Radar reflector, Repair box for dinghy, Life raft, Searchlight, Torchlight, VHF with AIS, Second anchor |
Sails | Furling genoa, Furling main sail |
Sat 27.07.24 - Sat 03.08.24 | 4 people |
Der Vercharterer war flexibel in Bezug auf zusätzliche Wünsche, wir konnten kurzfristig ein SUP dazubuchen, das sehr schnell aufs Schiff gebracht wurde. Wir bekamen auch einige gute Tipps für den Törn und den aktuellen "bayexpress", eine Art Zeitung mit Informationen zu Sehenswürdigkeiten und Restaurants im Törngebiet.
Die Yacht hatte gewisse technische Probleme, der Windanzeigen auf dem Masttop funktionerte nicht richtig und die Ankerwinsch ging nur zeitweise. Am Ende des Törns fiel sie komplett aus und wir mussten in der letzten Ankerbucht den Anker von Hand hieven. Bei der Rückkehr wurde sie dann ausgebaut und ich nehme an, die nächste Besatzung bekam sie in einem guten Zustand wieder.
Cabins: | 2 | Berths: | 4+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 35915 | L/D: | 9.99 / 1.95 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2015 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 34965 | L/D: | 11.34 / 1.95 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 28857 | L/D: | 9.99 / 1.90 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 30551 | L/D: | 10.28 / 1.90 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 37119 | L/D: | 10.28 / 1.90 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 14108 | L/D: | 10.28 / 1.90 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4 |
---|---|---|---|
Year: | 2015 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 35976 | L/D: | 12.34 / 2.10 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 19918 | L/D: | 12.70 / 2.10 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2019 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 19634 | L/D: | 9.99 / 2.02 |
Cabins: | 2 | Berths: | 4+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2019 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 19650 | L/D: | 9.99 / 1.69 |