Vercharterer verlangt eine Zusatzgebühr von 325 Euro für einen späten Check-In (Samstag ab 19 Uhr oder Sonntagvormittag)
|
Friendliness / Service | 4.57 |
Technical Condition | 3.86 |
Cleanliness | 3.71 |
Check-in | 3.86 |
Check-out | 4.43 |
Overall | 3.71 |
Security Deposit | €3,000.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
Outboard engine | €100.00 | per week |
---|---|---|
Bed linen | €12.00 | per person |
Early Check-In (At 1 p.m.) | €150.00 | once |
Hostess/Steward | on request | |
Damage Waiver | €45.00 | per day |
Late Check-In (_) | €325.00 | once |
Provisioning | on request | |
Safety net (Preassembled) | €250.00 | once |
Skipper | on request | |
Starter pack (Dish soap, sponge, garbage bags, matches, paper towels,toilet paper, fruit, orange juice, wine, cookies, tea bags, coffee, sugar, milk, water) | €60.00 | once |
Year of Build | 2020 |
---|---|
Length | 12.35 m |
Width | 3.99 m |
Draught | 2.14 m |
Engine | 40 PS |
Sail Area | 80.00 qm |
Weight | 8.00 t |
Fuel Capacity | 200 l |
Water Capacity | 330 l |
Steering Type | 2 x Wheel steering |
Outside | Anchor with chain, Bathing platform, Bimini top, Cockpit shower, Cockpit speakers, Cockpit cushions, Foldable cockpit table, Cover brush, Electr. anchor windlass, Fender, Plastic bucket, Sprayhood |
---|---|
Inside | Oven, Shower, Black water tank, Gas oven, Refrigerator, Pantry equipment, Radio, Warm water, Toilet |
Navigation | GPS Chart Plotter, Compass, Navigation set, Nautical charts, Log, Anemometer |
Safety | Autopilot, First aid kit, Tools, Bowthruster, Solid life vests, Fire extinguisher, Life raft, Safety equipment, Torchlight, VHF Radio |
Sails | Battened main sail, Lazy-Jack System, Lazybag, Furling genoa |
Sat 17.09.22 - Sat 24.09.22 | 4 people |
Beim ersten Kontakt wurde uns bereits mitgeteilt, dass das Bugstrahlruder defekt sei. Dies geht eigentlich gar nicht!
Kettellängenanzeige am Steuerstand war defekt, an der Kette waren keine Markierungen vorhanden.
Tank- und Wasseranzeige hat auf einmal während des Törns nicht mehr funktioniert.
In der Heckkabine auf der Backbordseite hat es nach Diesel gestunken.
Der Außenborder war nicht voll getankt.
Die Übernahme war schon ab ca. 14.30 Uhr möglich.
Die Rückgabe musste erst am Samstagmorgen erfolgen. Dadurch konnte der Freitag nochmals als voller Segeltag genutzt werden.
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 32592 | L/D: | 13.00 / 2.20 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 29910 | L/D: | 13.00 / 2.20 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6 |
---|---|---|---|
Year: | 2021 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 33605 | L/D: | 12.87 / 1.70 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2023 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 32019 | L/D: | 12.35 / 1.60 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6 |
---|---|---|---|
Year: | 2022 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 34513 | L/D: | 14.85 / 2.25 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 17222 | L/D: | 12.43 / 2.19 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 17937 | L/D: | 11.23 / 1.90 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 32593 | L/D: | 12.43 / 2.19 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 22616 | L/D: | 9.99 / 1.55 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 22614 | L/D: | 12.35 / 1.75 |