|
Friendliness / Service | 4.52 |
Technical Condition | 3.52 |
Cleanliness | 3.92 |
Check-in | 4.05 |
Check-out | 4.48 |
Overall | 3.98 |
Security Deposit | €2,500.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
Bed linen (additional) | €15.00 | per set |
---|---|---|
Crew change (incl. fresh linen, no extra cleaning) | €200.00 | once |
Early Check-In (From 1 p.m. - extra charge due for skippered charters) | €180.00 | once |
Essentials Pack (Replaces starter pack, final cleaning and damage waiver) | Replaces service fee | €420.00 | once |
Half board (_) | on request | |
Towel set (additional) | €10.00 | per set |
Surcharge for pets | double cleaning | |
Hostess/Cook | €195.00 | per day plus lodging |
One-way-charter | on request | |
Safety net (Self assembly) | €220.00 | once |
Skipper (Attention: "Essentials Pack" is mandatory for skippered charter) | €210.00 | per day plus lodging |
Full board (_) | on request | |
WiFi internet on board (Unlimited data volume) | €50.00 | per week |
Year of Build | 2019 |
---|---|
Length | 11.75 m |
Width | 3.76 m |
Draught | 1.50 m |
Engine | 29 PS |
Sail Area | 70.00 qm |
Weight | k.A |
Fuel Capacity | 130 l |
Water Capacity | 330 l |
Steering Type | 2 x Wheel steering |
Outside | Bathing ladder, Bimini top, Cockpit shower, Cockpit speakers, Cockpit cushions, Cockpit table, Electr. anchor windlass, Solar panels, Sprayhood |
---|---|
Inside | 220V sockets, Oven, Black water tank, Gas oven, Inverter 12V/220V, Refrigerator, Radio with bluetooth, Convertible salon table, WC (electr.) |
Navigation | Echo sounder, GPS Chart Plotter, GPS with chart plotter in cockpit, Anemometer |
Safety | Autopilot, Solid life vests, VHF Radio |
Sails | Battened main sail, Lazy-Jack System, Lazybag, Furling genoa |
Sat 20.08.22 - Sat 27.08.22 | 7 people |
Keinerlei technischer Mangel. Alles hat funktioniert was eher die Ausnahme ist. Die Abwicklung war professionell und sehr freundlich.
Sat 25.06.22 - Sat 02.07.22 | 5 people |
Boot in besserem Zustand als bei anderen von mir bislang gecharterten Yachten bei anderen Vercharterern bei vergleichbarem Bootsalter. Einweisung ok, Sicherheitsausstattung sehr gut, Wartezeit für Bootsabgabe zog sich sehr in die Länge.
Was aus meiner Sicht gar nicht ging, war die Vorgehensweise der Vercharterer beim Überprüfen der fehlerhaften Tankanzeige: Die Yacht wurde mit dem Kanister betankt. Da der Tank bereits voll war, lief der Diesel direkt ins Hafenbecken. Bis hierhin kann man sagen: unbedacht aber kann passieren. Anschließend wurde aber noch einmal kräftig nachgeschüttet, um zu überprüfen, ob wirklich nichts mehr reinpasst. Zum Schluss war mindestens ein halber Liter Diesel im Hafenbecken.
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 26877 | L/D: | 11.75 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 26866 | L/D: | 11.75 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2012-2017 | Sail | Standard |
Yacht-ID | 9119 | L/D: | 11.75 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 31971 | L/D: | 11.75 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 7362 | L/D: | 11.75 / 1.80 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Standard |
Yacht-ID | 7470 | L/D: | 11.75 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 7560 | L/D: | 11.75 / 1.50 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 7561 | L/D: | 11.75 / 1.50 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 8869 | L/D: | 11.75 / 1.95 |
Cabins: | 3 | Berths: | 6+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 11109 | L/D: | 11.75 / 1.52 |