|
Friendliness / Service | 4.53 |
Technical Condition | 3.50 |
Cleanliness | 4.26 |
Check-in | 3.62 |
Check-out | 4.29 |
Overall | 3.88 |
Security Deposit | €3,500.00 |
---|---|
Charter Period |
|
Insurance | Third party liability and fully comprehensive insurance (deductible in the amount of the deposit) |
Payment Plan |
|
Bathing towel | €10.00 | per piece |
---|---|---|
Bed linen (additional) | €15.00 | per set |
Sunday check in (_) | €200.00 | once |
Early Check-In (until 3 p.m.) | €350.00 | once |
Shopping service | on request | |
Gas grill | €150.00 | per piece and week |
Surcharge for pets (On request) | €150.00 | once |
Hostess/Steward | €1,200.00 | per week plus lodging |
Coffee capsules (15 pcs) | €7.00 | per set |
Damage Waiver | €490.00 | per week |
One-way-charter | on request | |
Safety net (Preassembled) | €200.00 | once |
Skipper (_) | €1,600.00 | per week plus lodging |
Stand-up paddle board | €120.00 | per piece and week |
Beach towel | €10.00 | per piece |
WiFi internet on board (3 GB per day) | €50.00 | once |
Year of Build | 2019 |
---|---|
Length | 13.76 m |
Width | 4.24 m |
Draught | 1.60 m |
Engine | 57 PS |
Sail Area | 91.00 qm |
Weight | 9.64 t |
Fuel Capacity | 200 l |
Water Capacity | 330 l |
Steering Type | 2 x Wheel steering |
Outside | Cockpit shower, Cockpit cushions, Gangway |
---|---|
Inside | Gas stove with oven, Refrigerator, Shore power cable, Dinghy (byboat) pump, Toilet, WC (electr.) |
Navigation | GPS with chart plotter in cockpit |
Safety | Automatic life jackets, Autopilot, Bosun's chair, Bowthruster, Emergency tiller, Life raft, Safety equipment, Second anchor |
Sails | Battened main sail, Furling genoa |
Sat 27.05.23 - Sat 03.06.23 | 9 people |
Einweisung leider sehr kurz und knapp. Es wurde nur oberflächlich die Systeme an Bord erklärt, alles andere wurde auf dem Tablet einfach abgehakt. Erst nach näherem Nachfragen wurde mir das Tablet übergeben, sodass ich genau nach Liste kontrollieren konnte. Diverse Dinge wurden abgehakt obwohl sie gar nicht da waren. Die Bordapotheke war in einem sehr schlechten und durchnäßten Zustand. Der Traveller wurde demontiert und durch zwei dünne Schoten ersetzt, welche ihre besten Tage schon hinter sich hatten und kein großes Vetrauen erweckt haben.
Pro Doppelbett gab es nur eine große "Decke" (war ein dünnes Bettlaken), was in den aktuellen Temperaturen in der Nacht nicht ausreichend war.
Auf der Plusseite: freundliches Personal im Office, Motor war 1a, auch die Reinheit im Motorraum war sehr gut
Cabins: | 4 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 17294 | L/D: | 13.76 / 2.20 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 18046 | L/D: | 13.76 / 2.20 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 14393 | L/D: | 13.76 / 2.20 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 24338 | L/D: | 13.76 / 1.60 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+1 |
---|---|---|---|
Year: | 2016 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 10269 | L/D: | 14.05 / 2.24 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2017 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 12528 | L/D: | 14.15 / 2.20 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2020 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 21734 | L/D: | 13.00 / 2.20 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8+2 |
---|---|---|---|
Year: | 2018 | Sail | Battened |
Yacht-ID | 16709 | L/D: | 13.00 / 2.20 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8 |
---|---|---|---|
Year: | 2019 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 20301 | L/D: | 14.06 / 2.20 |
Cabins: | 4 | Berths: | 8 |
---|---|---|---|
Year: | 2019 | Sail | Furling |
Yacht-ID | 35340 | L/D: | 14.06 / 2.20 |